ماهواره نور که توسط سپاه پرتاب شد با استفاده از توان داخلی صورت گرفت

‍ ✅دکترسلیمی، نماینده مردم شریف محلات ودلیجان در نشست فرمانداران، بخشداران، ائمه جمعه، شهرداران واعضای شورای اسلامی شهرهای محلات، دلیجان، نیم ور و نراق، با حضور زندیه وکیلی معاون عمرانی استاندار مرکزی، مرزبان مدیر کل راه و شهرسازی، رضا فرح مدیر کل بنیاد مسکن، عرفانی نسب مدیر کل آبفا و معاونتهای مدیران کل راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی استان مرکزی که به دعوت ایشان در دانشگاه پیام نور محلات برگزار شد اظهار کرد:

🔹این جلسات ادامه دار خواهد بود و در جلسه اول بیان موضوعات صورت گرفت و در جلسات بعدی موضوع مشخص خواهد شد و در همان جلسه تصمیم گیری خواهد شد.

🔹باتوجه به اینکه در بحث تخصیص بودجه محلات ودلیجان را منطقه برخوردار دیده اند، از ۳درصد بودجه نفت ویژه مناطق محروم برخوردار نیستیم درحالیکه بسیاری از نقاط و روستاهای محلات و دلیجان در محرومیت قرار دارند که لازم است در استان نسبت به این موضوع بازنگری شود.

🔹مصوبه مجلس است که یک درصد درآمد فروش معادن مربوط به مشکلات محیط زیستی منطقه است و باید مسئولین کشوری و استانی در این زمینه اقدام کنند.

🔹در همین شرایط سخت کشور با تلاش مضاعف و همگرایی و انسجام می توان مشکلات را پشت سر گذاشت.
از ۴۸ هزار میلیارد تومان پیش بینی درآمد نفت که به دلیل کرونا آسیب دید، بحث ۵۰ هزار میلیارد تومان واگذاری شرکتها پیش بینی شد و این مشکل کشور رفع شد و این نشان میدهد راههای جایگزین برای رفع مشکلات وجود دارد.

🔹ماهواره نور که توسط سپاه پرتاب شد با استفاده از توان داخلی صورت گرفت و تکنولوژی و فناوری پیشرفته در آن بکار رفته بود، این نشان میدهد با توان و ظرفیت داخلی میتوان کارهای بزرگ انجام داد.

🔹برآورد اقدامات مسئولین منطقه، برآوردی از عملکرد مسئولین نظام است و از این نظر مسئولیت سنگین است و باید با تمام توان به خدمت مردم پرداخت و مردم را امیدوار کرد.

🔹خیابان امام خمینی (ره) دلیجان و بلوار آیت الله غفاری محلات، با وجود قول وزیر، معاون وزیر و سایر مسئولین هنوز معطل مانده و باید تصمیم قاطع در خصوص واگذاری زمین آنها گرفته شود.

🔹واگذاری زمین زیر ۳ هکتار دست استان است و علت معطلی در این امور مشخص نیست که چرا استان انجام نمی دهد؟!

🔹واگذاری زمین بیمارستان معوض محلات دو سال است در استان معطل مانده و باید زودتر زمین آن واگذار شود.

🔹مسئولیت بنده اجرا نیست ولی در بحث پیگیری و کمک با تمام وجود درخدمت مسئولین محترم خواهم بود تا مشکلات انجام شود.

🔹بسیاری از پروژه ها بودجه لازم ندارد و با واگذاری زمین و نیز صدور مجوز انجام میشود که انتظار است مسئولین استان رویکرد خود را عوض کنند.

🔹برای مسیر دلیجان به سلفچگان با وجود حدود ۱۳ میلیارد تومان اعتبار ملی، پیمانکار مصالح مناسب استفاده نکرده و هنوز کار تمام نشده، آسفالت آن به مشکل خورده و بنده این موضوع را به استاندار محترم تذکر دادم. نباید سرمایه های ملی کشور اینگونه هدر برود.